Dounavi - Anthopoulos Insurance Company & CO

  • 25410 84685
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Ασφαλιστικά Νέα

Ενημερωθείτε για τα ασφαλιστικά νέα από όλα τα ειδησεογραφικά sites & blogs.

Η σοβαρή ασθένεια ενός ασφαλισμένου δεν αποτελεί λόγο ακύρωσης του συμβολαίου υγείας που διατηρεί!

Συζητώντας με υφιστάμενους ή υποψήφιους πελάτες για συμβόλαια υγείας ετήσιας διάρκειας ισχύος, αρκετοί εκφράζουν μια ανησυχία σχετικά με την διατήρηση του συμβολαίου τους σε περίπτωση που νοσήσουν από μια σοβαρή ασθένεια. Ακόμα ορισμένοι πελάτες επηρεάζονται από διάφορες απόψεις φίλων, συγγενών, συναδέλφων, γειτόνων κ.α. και με αίσθημα καχυποψίας διστάζουν να ασφαλιστούν ή και καθυστερούν να αποφασίσουν την ασφάλιση. Σε κάθε περίπτωση εντός των συμβολαίων αναγράφονται ρητά όλες οι απαντήσεις!

Τα συμβόλαια υγείας ετήσιας διάρκειας ισχύουν για ένα ασφαλιστικό έτος υπολογιζόμενο από την ημερομηνία έναρξης που αναγράφεται στην πρώτη σελίδα έως την ημερομηνία λήξεως που αναγράφεται στον πίνακα παροχών.

Δείτε εδώ την σχετική διατύπωση μέσα από τους γενικούς όρους του συμβολαίου υγείας Premium Α’-100% της εταιρείας Eurolife ERB, παρόμοιους όλων των εταιρειών:

Eurolife ERB

Ανάλογα την εταιρεία τουλάχιστον ένα μήνα, 45 ημέρες ή και δυο μήνες πριν την λήξη αποστέλλεται ειδοποίηση στον ασφαλισμένο που περιέχει τα νέα ασφάλιστρα και μια ορισθείσα ημερομηνία εξόφλησης. Εφόσον ο ασφαλισμένος εξοφλήσει την ειδοποίηση πληρωμής το ασφαλιστήριο ανανεώνεται για μια ακόμα ασφαλιστική περίοδο με τους ιδίους όρους και παροχές που ίσχυαν. Επισημαίνεται πως σε κάθε ανανέωση συμβολαίου υγείας ετήσιας διάρκειας δεν απαιτούνται αποδεικτικά καλής υγείας του ασφαλισμένου.

Δείτε εδώ τον σχετικό όρο μέσα από τους γενικούς όρους του συμβολαίου υγείας Full Health της εταιρείας Εθνικής Ασφαλιστικής, παρόμοιους όλων των εταιρειών:

Εθνική Ασφαλιστική

Κάθε εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αναπροσαρμόζει τα ασφάλιστρα τις παροχές και τους όρους του εκάστου προγράμματος υγείας ετήσιας διάρκειας που διαθέτει στην επέτειο των συμβολαίων. Πριν από την λήξη της διάρκειας τουλάχιστον ένα μήνα και εφόσον δεν οφείλονται ασφάλιστρα, κάθε εταιρεία με ειδοποίηση ενημερώνει για τους νέους όρους, τις παροχές και το ασφάλιστρο που θα ισχύει για την επόμενη ασφαλιστική περίοδο καθώς και την ορισθείσα ημερομηνία πληρωμής. Επισημαίνεται πως οι αλλαγές αφορούν το σύνολο των ασφαλισμένων και σε καμία περίπτωση έναν συγκεκριμένο.

Δείτε εδώ απόσπασμα του όρου μέσα από τους γενικούς όρους του συμβολαίου υγείας New Medical Safety της εταιρείας Generali, παρόμοιους όλων των εταιρειών:

Generali

Δειτε εδώ απόσπασμα του όρου μέσα από τους γενικούς όρους του συμβολαίου υγείας ABC Health Care της εταιρείας Metlife, παρόμοιους όλων των εταιρειών:

Metlife

Επιπλέον κάθε εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ένα πρόγραμμα υγείας ετήσιας διάρκειας. Σε αυτήν την περίπτωση η κάθε εταιρεία δεσμεύεται να γνωστοποιήσει στους ασφαλισμένους τουλάχιστον ένα μήνα πριν την λήξη της ασφαλιστικής περιόδου τα χαρακτηριστικά του νέου ασφαλιστικού προγράμματος που θα αντικαταστήσει το παλαιό ενώ δίδεται και ένα εύλογο χρονικό περιθώριο ώστε να αποφασίσει ο ασφαλισμένος την συνέχιση της ασφάλισης του με τους νέους όρους. Επισημαίνεται πως η κατάργηση ενός προγράμματος υγείας αφορά το σύνολο των συμβολαίων που διατηρούνται σε ισχύ και σε καμία περίπτωση ένα συγκεκριμένο συμβόλαιο.

Δείτε εδώ τον σχετικό όρο μέσα από τους γενικούς όρους των συμβολαίων υγείας MediSystem και MediHospital της εταιρείας Interamerican, παρόμοιους όλων των εταιρειών:

Interamerican

Στην ροή της επαγγελματικής καθημερινότητας ο διαμεσολαβητής καλείται να απαντήσει σε αρκετές ανησυχίες των ασφαλισμένων. Οι αναγραφόμενοι όροι και επισημάνσεις λειτουργούν βοηθητικά.

Δείτε εδώ μια σημαντική επισήμανση μέσα από τους γενικούς όρους του συμβολαίου υγείας MediΣυν 2 της εταιρείας AXA Ασφαλιστικής, όμοιους όλων των εταιρειών:

AXA Ασφαλιστική

Η μετάβαση αποδοχής και πώλησης συμβολαίων υγείας ετήσιας διάρκειας από συμβόλαια ισόβιας διάρκειας δεν ήταν εύκολη (και ορισμένες φορές ακόμα δεν είναι...). Ωστόσο όλα τα συμβόλαια υγείας ετήσιας διάρκειας αναγράφουν ρητά κάθε ουσιώδες όρο που αφορά την διατήρηση και την συνεργασία με τον ασφαλισμένο. Επιπλέον τα συμβόλαια ετήσιας διάρκειας με την ποικιλότητα σε παροχές, ωφελήματα αλλά και προσιτά ασφάλιστρα πλησίασαν περισσότερο τις ασφαλιστικές ανάγκες κάθε οικογένειας που επιθυμούσε ασφαλιστική κάλυψη αλλά δεν είχε την οικονομική δυνατότητα και ιδιαίτερα στα χρόνια της κρίσης (αρκεί μόνο να θυμηθούμε το κόστος ενός οικογενειακού συμβόλαιού υγείας το έτος π.χ. 2000 σε σχέση με το κόστος σήμερα δεκαοχτώ έτη μετά).

Όλες οι εταιρείες διαθέτουν προγράμματα υγείας ετήσιας διάρκειας σε διάφορα σχέδια, παροχές και όρους. Σημαντικός ο ρόλος του διαμεσολαβητή και σε αυτήν την περίπτωση να ενημερώνει για τις λεπτομέρειες του κάθε προγράμματος υγείας. Οι αληθινές κουβέντες από ενάρξεως μιας συνεργασίας αποτελούν ένα γερό οικοδόμημα για την διαχρονική σχέση ασφαλισμένου-ασφαλιστή.

ΠΗΓΗ


Νέα DAIC
EUROLIFE
02 Σεπ

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Πληροφορίες Ιστότοπου

Σχετικά με Εμάς

Στοιχεία Επικοινωνίας

Σμύρνης 3-5 (1ος όροφος)
Ξάνθη, Τ.Κ. 67100

+30 25410 84685
+30 25410 84941 (fax)

xanthi@daic.gr

© 2020 DAIC.GR. All Rights Reserved. Developed & Designed by AngelKouroup.Gr

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας. Με την περιήγηση σε αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Προβολή εγγράφων πολιτικής απορρήτου GDPR ]